wtorek, 23 kwietnia 2013

Recenzja "Mleczka nawilżającego" Yves Rocher.

Pierwszym produktem będzie "Mleczko nawilżające do skóry normalnej i suchej z sokiem z agawy" Yves Rocher. 


"Mleczko nawilżające" Yves Rocher.


Mleczko znajduje się w dosyć wygodnej buteleczce z wygodnym zamknięciem o pojemności 200 ml. Niestety zapomniałam sfotografować mleczko zanim je zużyłam, także nie możecie zobaczyć jego wyglądu i koloru. A jego kolor jest to jasny róż, konsystencja dosyć gęsta.

Co pisze producent:

"Aby zapewnić skórze odpowiednie nawilżenie Naukowcy z Laboratorium Yves Rocher wyselekcjonowali sok z agawy o właściwościach nawilżających oraz gumę konjak, która sprawia, że skóra staje się aksamitna i miękka. Stosować codziennie na ciało."

Moja opinia: 

Mleczko ma dosyć specyficzny zapach, co zapewne jest spowodowane sokiem z agawy, ponieważ zapach jest tak jakby roślinny, ziołowy. Konsystencja dosyć gęsta, jednak bardzo dobrze się rozprowadza na ciele. Jest dosyć wydajne. Co do działania to spełnia ono swoją rolę. Odpowiednio nawilża skórę, dzięki czemu skóra w dotyku jest miękka i nie jest sucha.
Ogólnie podobało mi się chociaż zbyt długo go nie używałam ze względu na pojemność. 
Polecam :)

Mikaa8989.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz