poniedziałek, 13 maja 2013

Recenzja "Specjalistycznej emulsji do mycia twarzy" Biały Jeleń.

Witam :)

Najwyższy czas, aby zrecenzować parę produktów. Tak myślę, że najwyższa pora trochę się zmobilizować i zacząć częściej pisać posty bo tak tu cicho i pusto... Także zaczynam :)

"Hipoalergiczna, specjalistyczna emulsja do mycia twarzy. Biały Jeleń PROBIOTIC".


 Emulsja specjalistyczna do mycia twarzy, Biały Jeleń.

Wskazania: 
- skóra wrażliwa, podrażniona, ze skłonnością do trądziku, z oznakami zmęczenia.

Działanie:
- doskonałe oczyszcza i usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry, nie wysuszając jej,
- odżywia skórę i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji,
- chroni skórę przed negatywnym wpływem środowiska.

Działanie Bacillus subtilis:
- wzmacnia warstwę ochronną skóry, chroni przed nadmiernym namnażaniem drożdży i grzybów patogennych na jej powierzchni , przez co może korzystnie działać na skórę ze zmianami trądzikowymi,
- naturalnie wytwarzane enzymy wspomagają redukcję martwego naskórka.

Składniki aktywne:
- ksylitol i laktitol - naturalne prebiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mokroflory skóry,
- kultury bifido bakterii zawieszone w mleku chronią skórę przed negatywnym wpływem środowiska dostarczając substancji odżywczych,
- ekstrakt z czerwonej koniczyny - działa przeciwutleniająco i ujędrniająco.

Sposób użycia: 
Na zwilżoną skórę twarzy i szyi nanieść niewielką ilość emulsji, delikatnie rozmasować i spłukać wodą.


Moja opinia:

Niestety nie zrobiłam zdjęcia jak butelka była pełna... 
Emulsja znajduje się w butelce o pojemności 200 ml, ma kolor mleczny, jest dość rzadkiej konsystencji, ale jak dla mnie w sam raz. Bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. Butelka ma pompkę, której niestety na zdjęciu nie widać gdyż pożyczyłam ją do innego żelu, aby łatwiej mi było go używać. Emulsja ma fajny delikatny zapach. Jej działanie jest jak dla mnie rewelacyjne. Używałam jej akurat podczas leczenia u dermatologa także sprawdziła się idealnie. Oczyszczała twarz, ale jej nie wysuszała. Doskonale wspomagała moje całe leczenie i efekty były bardzo zadowalające. 
Jestem zdecydowanie na TAK i polecam ten produkt :)

Mikaa8989.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz